top of page
white2020logo.png

The Journey to Wholeness

Public·59 members

[Se på nettet!!!] Oppsal Tigers 1 mot Tromsø Storm på nett 23 september 2023


NETTBRETT! Tromsø Storm representerer byen og Nord-Norge på øverste nivå i Norge, men for å kunne gjøre dette så er klubben avhengig av støttespillere ...


Seriestart basket: Oppsal vil bevise at de hører hjemme i BLNOEtter en imponerende kvalifisering til BLNO i mars 2022 rykket Oppsal Panthers opp fra 1. divisjon til BLNO. Mange var usikre på hva de fikk av panterne fra Oppsal, og etter en blytung start på sesongen (56-97 for Frøya og 50–93 for Fyllingen i åpningshelgen), løftet laget seg markant utover i sesongen:I femte kamp kom den første triumfen med 79–64 over Ammerud. To kamper senere slo de Asker 82-77, før de i kampen etter fikk revansje mot Fyllingen med 78–75. Ballen ble tyngre og kurven ble mindre! Kanskje det er trenerduellen (Inge mot Jarl) som gjør det, sier Ble og ler. Jespersen, som tidligere har vært trener og spiller i Centrum, avslutter:– Jeg tror begge Oslo-derbyene blir tøffe og kule, men jeg gleder meg mest til Centrum. Med signeringene Centrum har gjort i år, og at de samtidig klarte å beholde Johannes Dolven og Petar Kutlesic, gjør at de nok blir tøffest å møte. Uten deres støtte hadde det vært umulig å kjempe i toppen av norsk basketball. Vi ønsker også Sparebanken Nord-Norge velkommen inn som en av klubbens hovedsamarbeidspartnere, samt at klubben har inngått en avtale med deres Samfunnsløftet, i lag med Tromsø Storm Ungdom, de neste tre årene. Vi er meget glade og stolte over å dette! Artig er det jo også å se at basketball i Norge opplever en oppblomstring, og er den innendørsidretten som vokser rasket de siste årene. NyheterNominer årets klubb, dommer og trenerpriser 2022 Publisert 15. august 2023 NBBF ønsker innspill fra miljøet til aktuelle kandidater og klubber til årets klubbpriser, trenerpriser og dommerpriser. Årets vekstpris og jentepris blir tildelt ut fra samordnet rapportering, mens de resterende klubbprisene blir tildelt av en jury. Hvert år opprettes det en representativ jury, bestående av representanter fra klubbene. Årets nettpris har tidligere kun vært for klubber i nasjonal serie, men inkluderer nå alle klubbene tilknytte Norges Basketballforbund. Tromsø Storm Se kampen mot Centrum Tigers her! Direkte klokken 19: Se Asker Aliens mot Tromsø Storm Annonser: Bedrift/nett: Annonseavdelingen · Annonser: Privat: Tlf 915 ... I tillegg måtte storskytter Aron Nielsen Finstad operere ankelen sin og er nok ikke spilleklar for i okt/nov. Vi håper lykken står oss bi resten av sesongen. Vi legger opp til fortsatt å berike byens befolkning med et flott arrangement i Tromsøhallen. Vi kan lokke med de største og beste premiene blant kamparrangementer i byen. Her kan publikum vinne mobiltelefoner fra Mobit på Stakkevollveien, gavekort på pizza & brus fra Pizzabakeren, gavekort på restauranten Egon på Jekta og vår veldig populære CooPay-skuddet. Sistnevnte er en konkurranse der publikum kan vinne CooPay-gavekort pål. 1. Nyheter Asker Aliens må slå serieleder Kongsberg Miners i siste kamp i Leikvollhallen lørdag og håpe på at Oppsal taper for både Centrum Tigers og Tromsø Storm. – Vi er ... Derfor var det litt bittert at de endte opp med så mange tap, for de hadde et bra lag, som han sier selv, og trekker spesielt fram én spiller – amerikanske Jacob Tryon, som snittet på 18, 7 poeng (58 prosent fra gulvet og 41 prosent fra trepoengeren), samt 10, 4 returer og 3 blokkerte skudd – flest av alle i ligaen. – Bedre import skal man lete lenge etter, spesielt med det budsjettet Oppsal sto med i starten av sesongen! Når han ble komfortabel og vi andre var på, så viste vi at vi kunne konkurrere med alle. Med alderen har jeg lært å sette pris på de gode stundene man få ha på banen og i fjor hadde vi mange. Seriestart basket: Oppsal vil bevise at de hører hjemme i for 2 døgn siden — Oppsal tok BLNO med storm sist sesong og imponerte hele basket-Norge. Nå venter den tøffe andresesongen, men nøkkelspillerne er klare for å ... Han vil bli viktig for oss i år også, slår trener Jespersen fast. [ Centrum Tigers har forsterket seg]Tøffeste Oslo-motstander? Og hvem som blir det tøffeste Oslo-laget å møte – Centrum eller Ammerud? – Med all respekt for Ammerud så er et Oslo-derby alltid Centrum for oss! Johan Flaa, Johannes Dolven og Petar Kutlesic utgjør en ekstremt sterk trio, og som man så i fjor, så skjedde det noe helt spesielt når vi møttes. Klubben sliter i en tøff hverdag og trenger så mye støtte som overhode mulig. Du kan støtte klubben på på tre ulike måter; Som Grasrotgiver – link Grasrotandelen Som Støttemedlem (privat og/eller bedrift) – Privat – vippse kr. 300, - til 16355 er link Støttemedlem bedrift Som Sesongkortinnhaver – pris kr. 000, - (salget starter 1. september) Tromsø Storm fikk en forespørsel fra sist sesongs trener, også kåret til Årets Trener i BLNO, Sergio Vicente Beleña om å bli løst fra sin kontrakt med klubben. Sergio fikk tilbud om en toppjobb i Nässjö Basket i den svenske toppserien. Klubben ønsket at han skulle få sjansen å ta et steg til i sin trenerkarriere og lot han gå siden klubben fikk hjelp til å finne hans arvtager. Storm går fra en spanjol til en annen – den unge og fremadstormende David Torrescusa (37) – tar over hovedtrenerjobben i klubben. David er en ung og spennende trenertype, utrolig lik Sergio. Vi er blitt mer samspilte, og er nok både fysisk og mentalt klare for hva som venter, sier Jespersen. Ble var godBle selv snittet på 13, 7 poeng per kamp og 2, 7 steals (nest best i ligaen), og ble kjapt en publikumsfavoritt i Oppsal Arena. Han gjorde comeback etter ni år utenfor ligaen. – Jeg koste meg maks hver gang vi skulle ta på drakten og konkurrere. Tromsø StormDa braker det løs i basketligaen (BLNO) til helgen. Endelig kan vi invitere til kamp igjen. Vi åpner på hjemmebane mot Oppsal med kamp både lørdag og søndag i Tromsøhallen. Lørdag er kampstart kl. 15. 00 og søndagens oppgjør starter kl. 14. 00. Vi er utrolig takknemlig for at samarbeidspartnerne fortsatt er med på laget vårt og bidrar til at klubben kan sett byen og Nord-Norge på idrettskartet. Senere i sesongen ble det også seire over Nidaros Jets (tre ganger), Tromsø og Centrum. Hadde 14 debutanterLaget endte på 9. plass med åtte seire og 22 tap. Det betydde fornyet tillit i ligaen og ingen kvalik for å holde seg på øverste nivå, som Asker og Nidaros Jets måtte. – Jeg er både fornøyd og skuffet over forrige sesong. Som nyopprykket følte jeg vi beviste mange feil ved å beholde plassen, og vi spilte mange gode kamper. Samtidig taper vi to av tre mot både Asker, Ammerud og Centrum. Toppnivået vårt var veldig høyt, men bunnivået vårt ganske lavt også. Alt i alt er jeg fornøyd – vi debuterer i ligaen og holder plassen med 14 debutanter, sier trener Jarl Kristian Jespersen. Herrelandslaget har også begynt å vise resultater og kryper opp over rankingen. Vi er stolte av å være en av basketfamilien i Norge. I klubben satser vi igjen på å være med i toppen. I fjor endte vi på delt 3. plass i serien og røk dessverre ut i kvartfinalen i sluttspillet, etter to jevne kamper mot Frøya fra Bergen. Vi har byttet hovedtrener og fått inn David Torrescusa (37, bildet). Han tar over etter Sergio Vicente Beleña, og virker veldig lovende og dyktig. Stefan Petterson fortsetter som assistent. På spillersiden har det vært en del utskiftning. Tre nye importer er på plass. Amerikaneren Xavier Fuller, ghanesiske Reggie Agbeko med lang fortid i USA (flyttet dit allerede som 13-åring) og litauiske Giedrius Stankevicius er solide forsterkninger som vi tror blir til å markere seg i BLNO. – Jeg må si meg fornøyd med plasseringen i forhold til at vi slapp kvaliken. Vi var jo stemplet som underdogs og som et lag som tilhørte i 1. divisjon, og det stempelet føler jeg at vi fikk fjernet, sier en av lagets beste i Thomas Ble. [ Husker dere denne, Oppsal? ]Hyller amerikanerBle mener likevel at Oppsal brukte for lang tid på å finne hverandre som et lag. Kaptein Johannes Rydningen Lange, som har vært igjennom en ny operasjon i sommer, leder an de lokale guttan. Vi har dessverre mistet både Henrik Lange og Anders Solem – begge har lagt basketskoene på hylla. I tillegg er det en del talentfulle unggutter født i 2005 som vil få sjansen å hospitere i år. Med andre ord mye erfaring, mye nytt og mye ungt og veldig spennende. Dessverre har vi vært litt uheldige med skader. Johannes er på vei tilbake etter en meniskoperasjon i sommer og vi håper han er spilleklar allerede til helgen. Jeg hadde forberedt meg en hel del fysisk og gledet meg over å kunne konkurrere på øverste nivå igjen. Jeg satt også veldig pris på å bli godt tatt imot av tidligere basketvenner og bekjente. Personlig så har jeg høye forventninger til meg selv og egne prestasjoner og føler at det svingte litt vel mye for min smak. Det var en greit gjennomført førstesesong, men jeg har mye mer å by på. Jeg gleder meg til å vise hva jeg har jobbet med. – Jeg synes Thomas beviste sist sesong at han her noe her å gjøre. Vi ble veldig sammensveiset og det var vemodig da sesongen var over. Sånn det skal være, sier han entusiastisk. [ Det sureste Oppsal-tapet]Flere endringerForan den kommende sesongen har Oppsal mistet importspillerne Jacob Tryon og Jacquez Henderson, samt en av de beste unggutta sist sesong i Etienne Aspevik. Isac Angelsen og Jørgen Haakonsen har også forsvunnet ut. Inn har Isaiah Alonzo fra Colorado Christian University, Denver kommet som hovedattraksjonen. Tromsø Storm – Oppsal Basket på TV & Live Stream Se Tromsø Storm – Oppsal Basket på TV og Live stream. TVkampen gir deg full oversikt med tidspunkt, TV-kanal og live stream. Tromsø Storm direkte poengstillinger & timeplan Tromsø Storm vil spille sin neste kamp 23. sep. 2023, 13:00:00 UTC mot Oppsal Tigers 1 i BLNO. Når kampen starter vil du kunne følge poengstillingen for Tromsø ... – Vi kommer til å savne spesielt Jacob og Etienne. Etienne var den beste unggutten sist sesong, synes jeg. Det er to tomrom som må fylles. Til gjengjeld har vi en gjeng med sultne, unge spillere. Mange kommer inn til sesongen med mye høyere selvtillit og ett år med BLNO-spill i banken. Kjernen fra sist sesong er fortsatt med, pluss noen nye hoder som holder nivå. Selv om det er store sko å fylle, virker vår nye import Isaiah veldig bra. Han har et godt repertoar rundt kurven og en kjernekar som er god verbal og sørger for at moralen og intensitet er på plass, sier Ble entusiastisk. – Ambisjonene blir som sist sesong – å kvalifisere oss for et sluttspill, gjerne noe høyere enn som nummer åtte. Tromsø Storm Vi åpner på hjemmebane mot Oppsal med kamp både lørdag og søndag i Tromsøhallen. Spillerstall 1. divisjon · Spillerstall BLNO · Spillere/Trenere 2002/2003 ...


About

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...
white2020logo.png
  • White YouTube Icon
  • White Facebook Icon

©2023 by Pendleton Community Church of God

(765) 778-8293

pcchog@gmail.com

636 E Water St.

Pendleton, IN 46064

bottom of page